reede, 6. jaanuar 2012

Abipalve

Uue aasta alguses leidsin postkastist kirja. Kindlasti on Järvamaa klassiõpetajatel soov ja tahtmine kolleegi aidata!

Tere! Head uut aastat!


Leidsin Teie kontaktid klassiõp. kodulehelt. Olen samuti klassiõpetaja, aga Jõgevamaalt.
Kevadel seisab mul ees ülikooli lõpetamine ja hetkel käsil lõputöö kirjutamine. Teemaks on erineval ajal koolikohustust täitma hakanud õpilaste toimetulek 1. klassis.
Kas keegi 1. klassi õpetaja on nõus täitma ankeeti, mis aitaks mul uurimust läbi viia. Ootan abi neilt, kelle klassis on sel aastal õpilasi, kes on tulnud kooli varem ja ka neid, kes on saanud koolipikendust? Ankeedi täitmine ei ole raske, sest väidetele peate vastama 5-palli süsteemis (tõmba sobivale ring ümber). Küsimustik on anaonüümne. Olles ise tegevõpetaja, tean, et igasuguste ankeetide täitmine on tüütu, aga olen tänulik, kui mind aitate.

Loodan, et levitate seda kirja oma listides ja keegi nõustub ankeeti täitma.

Kellel on selliseid õpilasi, kes minu sihtgruppi sobiksid, võivad kirjutada reetneimann@gmail.com. Suhtlen siis nendega edasi.

Lugupidamisega Reet Neimann

Kommentaare ei ole: